Gaaah, dessa rubriker!

Tänkte bara ge lite cred till min pojkvän som senast han nämndes blev anklagad för att vara värdelös pga att han snarkar. Igår när jag kom hit hade han lagat middag och i morse hade han gjort frukost innan han väckte mig:) Vardagslyx är inte illa! Idag skall vi till stallet, det är det enda som står på schemat. Det är skönt med en helt ledig helg! Jag har också bockat av en sak på min lista över saker som borde göras. Jag bytte ut mitt avmagnetiserade busskort mot ett nytt igår. Det gick verkligen på fem minuter men det är en sådan sak som är fruktansvärt jobbig innan man gjort det. Tandläkaren ringde mig också, så nu har jag nästan tagit tag i två saker! 

Hittade några gamla bilder på Anders:)
Sötaste killen i världen!
 

// Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0