Follow through

Idag har det varit en riktigt lång dag. Vi har gått runt på SBCC och fått en mängd information om allt som rör utbildningen och skolan. För er som inte vet så ska jag plugga "Film- and Video Production" det här året. Det har alltid varit en dröm att få jobba inom film och jag kände att det här var en bra start. Just nu låter många saker på schemat som rena kinesiskan för mig men det ger sig väl. Jag är inte alls nervös, inte alls...
Imorgon ska jag skriva upp mig så att jag får beachvolleyboll på schemat. Det är här jag hör hemma :)
Jag och Sara, (förvirrade newcomers med namnskyltar;)

// Linnea

Kommentarer
Postat av: yam

beachvolley på schemat! Det kan ju inte bli bättre!

2010-08-12 @ 08:49:53
URL: http://meterobloggen.se/yam
Postat av: Netak

Vilken härlig tillvaro....19 år...Filmprokuktion, beachvolley, California. Blir inte alls avundsjuk;)

2010-08-12 @ 11:32:00
Postat av: Jens

Yeah, Beach på schemat, grymt.

Inte alls avis.

Du kommer bli grym tills nästa år.



Du verkar ha det ganska så nice overthere.



Ha det Bäst.



Nu ska jag till Vätterstranden å spika =)



/Jensa...

2010-08-12 @ 12:46:48
URL: http://www.ginov.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0