First train home

Jag hittade en sjukt rolig bild från en av Mika och Linnéas miniresor i vårt avlånga land. Vi hoppade över vår skolavslutning i tvåan och åkte till Malmö! Jag skrattar lika mycket varje gång jag ser bilden. Tågresor är nog det mysigaste som finns, speciellt med världens bästa bästis! (Även om det kanske inte var så idylliskt som det låter, vi stressade gärnet för att hinna med och hade massa plugg att slutföra. Dock gjorde vi inte det på tåget).


Hahahaha, är det bara jag som tycker att den är rolig?

// Mika

Kommentarer
Postat av: yam

vadå ni hoppade över skolavslutningen för att göra klart massa plugg? men skulle inte det vara inlämnat då? :p

2010-08-26 @ 00:00:14
Postat av: Robin

haha håller med föregående kommentar xD! Det märks att du behöver plugga . . . järnet, gärnet hmm !?

hahaha rolig bild xD!

2010-08-26 @ 00:42:07
URL: http://robinweetom.blogg.se/
Postat av: Mika

Det var ju inte därför vi hoppade över den?! Filippa fyllde år och nej, vi var inte klara med allt i skolan! Puss

2010-08-26 @ 06:12:36
URL: http://welosecontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0