"Donkeyboy is gonna play"

Jag förstår verkligen om ni som läser vår blogg tycker att Linnéas ointressanta inlägg från Santa Barbara bara är i vägen! Jag jobbar på det men kan tyvärr inte göra så mycket åt det för stunden, mer än att sticka in mina inlägg om Ica, hästar och livet i Backa emellanåt. Jag förstår mycket väl att det är mina uppdateringar man längtar efter...

Ikväll drar det så kallade Kulturkalaset igång här i Göteborg. (Linnéa inse vad du missar!)
Nu skall jag in till stan och äta lite med Yammi och Larne. Vädret är på topp, säkert bättre än i Kalifornien. Så onödigt att åka ändå dit bort när Donkeyboy spelar här ikväll!

(Jag har nog aldrig skrivit ett tråkigare inlägg, nu måste jag springa till bussen!)

//Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0