Detta fält måste fyllas i

Det var inte längesedan det inte ens var en plan och alldeles nyss var det en hel sommar kvar tills hon skulle åka. Nu är det idag och imorgon är det den sjätte. Jag kan inte fatta att Linnéa flyttar till USA imorgon!!! Tänk då vad lite hon måste förstå det... Jag har hela tiden tänkt att det är många dagar kvar men det är det inte riktigt nu. En, för att ljuga och knappt en för att vara exakt. Idag åker vi till Stockholm eftersom hon flyger därifrån. Det kommer bli en lång vaken natt så att Linnéa, som är flygrädd, kan somna utan problem på flyget imorgon bitti. Nu väntar en lååååång och mysig bilresa med Linnéa och hennes familj!

Det blir en osminkad morgon på flygplatsen imorgon! Även om det kommer vara ledsamt just då så känner jag just nu sjukt mycket glädje för hennes skull. Hon kommer att ha världens år där borta och jag kommer ångra att jag skrev det här! Later! :)

Jag tror vi är bäst // Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0